2020. június 7., vasárnap

Telenor Hipersuli tananyag-fejlesztő pályázat


A Hipersuli tanároknak szóló tananyag-fejlesztő pályázatán bejutottam a legjobb 25 közé. Hogy mit jelent ez? Atzt, hogy ismét tanulhatok valami újat. Számomra a legvonzóbb a pályázatban az volt, hogy egy 4 hetes kurzuson megtanítanak az oktatóvideókészítés csinjára-binjára. Elkészítjük a tananyagot és a kiválasztják a legjobb 10-et. A pályázatban három ötletet kellett felvázolni, amiről online tananyagot szeretnénk készíteni. Én a német nyelv oktatásában használható applikációkat, a pixton.com képregénykészítőt és  a Deck Toys nevű tanulásszervező alkalmazást választottam ki és mutattam be. Izgatottam várom, hogy a zsűri melyiket választotta a három közül, melyikről csinálhatok online tananyagot.


A részletek elérhetőek itt:
https://hipersuli.hu/hipersuli-tananyag-fejleszto-palyazat-tovabbjutok/









0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése